Πέμπτη 12 Μαρτίου 2015

Τα STARακια 4ο τεύχος


Διαβάστε  τα Starακια του Μαρτίου :

4ο τεύχος     (http://schoolpress.sch.gr/tastarakia/?series=tastarakia-4teuxos )


Σε αυτό το τεύχος :

  • Τα Starακια κάνουν κοινωνικό ρεπορταζ και σας παρουσιάζουν τη μίνι έρευνα μας για τα μαγαζιά  της γειτονιάς που  πλήττονται από την οικονομική κρίση
  • Οι προτιμήσεις των εφήβων σε πρώτο πλάνο :
Μάθετε  :
- πόσο τους  αρέσει ο χορός 
Τι είδους ταινίες προτιμούν να παρακολουθούν
τη μουσική που αγαπούν : (Τα πάντα για   τους Οne Direction...)
Γνωρίστε έναν αγαπημένο  ήρωα κόμικ  


  •  Στο κλίμα των ημερών …η παρουσίαση της   Κυρά Σαρακοστής και   προτάσεις  κατασκευής της 

  • Σας προτρέπουμε να βάλετε χρώμα στη ζωή σας , αφού μάθετε πρώτα τι συμβολίζει το καθένα  …
  •  Ακόμα ένα ενδιαφέρον τέστ προσωπικότητας …για να μην ξεχνιόμαστε  αλλά και μόδα για τους τετράποδους φίλους μας (γιατί ,   όχι ;   …)
  • Όπως πάντα,  ενδιαφέρουσες  προτάσεις  για βιβλία και κινηματογραφικές ταινίες Για να χαλαρώσετε  αλλά και να προβληματιστείτε 
Και βέβαια  , κόμικ 
και οι   συνταγές για λαχταριστό γλυκό και ροδίτικα ντολμαδάκια …

ΚΑΛΗ  ΑΝΑΓΝΩΣΗ ! 




Τρίτη 10 Μαρτίου 2015

Ενότητα 8η Αρχαία Γ' Γυμνασίου Μετάφραση

Ενότητα 8η : Ένα παράδειγμα σεβασμού προς τους γονείς .

Απόδοση στη Νέα Ελληνική :

Λένε, λοιπόν ,ότι στη Σικελία (γιατί αν και αυτό μοιάζει περισσότερο με μύθο , αλλά  ταιριάζει  και τώρα να το ακούσουν  όλοι οι νεότεροι ) από την Αίτνα δημιουργήθηκε ένα ρυάκι φωτιάς  και λένε ότι αυτό   έρεε και στην  υπόλοιπη περιοχή , και  μάλιστα προς κάποια πόλη από αυτές που κατοικούνταν εκεί .Και λένε ότι οι άλλοι όρμησαν να φύγουν  αναζητώντας τη σωτηρία τους , ένας όμως από τους νεότερους , επειδή έβλεπε ότι ο πατέρας  του  ήταν ηλικιωμένος και δεν μπορούσε να  ξεφύγει αλλά παγιδεύτηκε μέσα στη φωτιά , αφού τον πήρε στους ώμους του , τον μετέφερε .Επειδή όμως ,πιστεύω , του προστέθηκε φορτίο  παγιδεύτηκε  και ο ίδιος  . Από  αυτό το γεγονός αξίζει να παρατηρήσει κανείς ότι  οι θεοί ευνοούν τους ενάρετους ανθρώπους .Γιατί  λέγεται ότι η φωτιά κύλησε ολόγυρα και περικύκλωσε το μέρος εκείνο  και σώθηκαν μόνο αυτοί οι δύο από τους οποίους  και τώρα ακόμη  το μέρος εκείνο αποκαλείται «τόπος των ευσεβών » ! όσοι αντίθετα έφυγαν  γρήγορα  και εγκατέλειψαν τους γονείς τους  χάθηκαν όλοι .

  

Κυριακή 1 Φεβρουαρίου 2015

Τα STARακια 3ο τεύχος



Το 3ο τεύχος  του ηλεκτρονικού περιοδικού του 4ου Γυμνασίου Ρόδου  κυκλοφόρησε !

θα μας βρείτε  πατώντας :

http://schoolpress.sch.gr/tastarakia/ 



Σε αυτό το τεύχος τα STARακια

Δημοσιεύουν την πρώτη τους συνέντευξη από το εφηβικό συγκρότημα του νησιού μας sleepdeep !

Γίνονται περισσότερο συναισθηματικά και ποιητικά  :

Προσπαθούν να σας παρασύρουν στην  χαϊκού-μανία ( που συνεπήρε ένα ολόκληρο τμήμα ,το Γ1 βεβαίως  ,βεβαίως )

Εν οψει  Βαλεντίνου (του Αγίου ...) σας  προτείνουν  ένα αποκαλυπτικό τεστ ...αγάπης και σας προσφέρουν τα πιο όμορφα λουλούδια ...

Εμπλουτίζουν τη θεματική τους και ανανεώνουν τις  γνώριμες στήλες τους με

 Θέματα  υγείας και ομορφιάς ,
 Παράξενες ειδήσεις απ’ όλο τον κόσμο

    Και  Όπως πάντα  :

Ενδιαφέρουσες και διασκεδαστικές κινηματογραφικές προτάσεις

Νέες  δημοσκοπήσεις , πιο αποκαλυπτικές για τις προτιμήσεις των εφήβων

Η δημιουργική στήλη της μόδας μας , η  βιβλιοπαρουσίαση , κόμικ και ασφαλώς λαχταριστές συνταγές …

Καλή Ανάγνωση !




Κυριακή 11 Ιανουαρίου 2015

Ενότητα 6η :Αρχαία Γ Γυμνασίου Μετάφραση

Ενότητα 6η : Η μουσική εξημερώνει

Απόδοση στη Νέα Ελληνική

Είναι ωφέλιμο για όλους  τους ανθρώπους να  καλλιεργούν τη μουσική , στους Αρκάδες όμως είναι  και αναγκαίο .Γιατί μόνο στους Αρκάδες  πρώτα τα παιδιά από τη νηπιακή τους ηλικία συνηθίζουν  σύμφωνα με τους μουσικούς ρυθμούς  να τραγουδούν  τους ύμνους και τους παιάνες  με τους οποίους ο καθένας σύμφωνα με τα πατροπαράδοτα έθιμα  υμνεί τους τοπικούς  ήρωες και θεούς .Μετά από αυτά με  πολλή άμιλλα παίρνουν μέρος σε κυκλικό χορό κάθε χρόνο με τη συνοδεία των αυλητών του Διονύσου στα θέατρα . Και δε θεωρούν καθόλου ντροπή να παραδεχτούν ότι δε γνωρίζουν κάτι από τα άλλα μαθήματα · τη μουσική όμως  ,ούτε μπορούν να αρνηθούν ότι τη γνωρίζουν ,επειδή υποχρεωτικά όλοι τη μαθαίνουν , ούτε αν το παραδεχτούν μπορούν να απαλλαγούν από αυτό ,  επειδή αυτό  θεωρείται ντροπή στην κοινωνία τους . Αυτά  μου φαίνεται ότι τα θέσπισαν οι παλιοί όχι  για να καλλιεργήσουν τη φιληδονία και την επίδειξη  πλούτου, αλλά επειδή από τη μια παρατηρούσαν το μόχθο  του καθενός  και με λίγα λόγια τον κοπιαστικό και σκληρό τρόπο ζωής τους και επειδή από την  άλλη παρατηρούσαν  την αυστηρότητα των ηθών  η οποία σε αυτούς  έρχεται ως συνέπεια  εξαιτίας του ψύχους και της τραχύτητας  που επικρατεί στο μεγαλύτερο μέρος στον τόπο στον οποίο  ζουν  .


Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2014

Χριστουγεννιάτικα STARακια !

 Τα STARακια  έγιναν χριστουγεννιάτικα ...

    και σας εύχονται Καλές Γιορτές !

Δείτε το  χριστουγεννιάτικο αφιέρωμα  του ηλεκτρονικού περιοδικού του 4ου Γυμνασίου Ρόδου :

http://schoolpress.sch.gr/tastarakia/


Κυριακή 7 Δεκεμβρίου 2014

Ηλεκτρονικό Περιοδικό


Επισκεφτείτε το περιοδικό των μαθητών του 4ου Γυμνασίου Ρόδου  :


http://schoolpress.sch.gr/tastarakia/

1ο τεύχος 


Τα STARακια

Γράφουν για  ό,τι τους ενδιαφέρει , τους προβληματίζει , τους ανησυχεί , τους ευχαριστεί ...

Επικοινωνούν, μοιράζονται τις  σκέψεις , τις ιδέες , τους προβληματισμούς τους


Τετάρτη 26 Νοεμβρίου 2014

Ενότητα 4η Αρχαία Γ Γυμνασίου Μετάφραση

Ενότητα 4η : Απόδοση στη Νέα Ελληνική

Τα πλεονεκτήματα της ειρήνης 


    Άραγε, λοιπόν, θα ­­­­­­μας ήταν αρκετό   και να κατοικούμε την πόλη με ασφάλεια και να γινόμαστε πιο εύποροι στα προς το ζην και να έχουμε ομόνοια μεταξύ  μας και να χαίρουμε εκτιμήσεως μεταξύ των Ελλήνων; Γιατί εγώ θεωρώ πως, αν υπάρξουν αυτά, η πόλη θα ευτυχήσει ολοκληρωτικά. Ο πόλεμος, βέβαια, μας έχει στερήσει όλα αυτά που έχουν λεχθεί· γιατί πράγματι (μας) έκανε φτωχότερους και (μας) εξανάγκασε να υπομένουμε πολλούς κινδύνους και (μας) έχει διαβάλει στους Έλληνες και με όλους τους τρόπους μας έχει ταλαιπωρήσει . Εάν όμως κάνουμε ειρήνη, θα κατοικήσουμε την πόλη με πολλή ασφάλεια, αφού απαλλαγούμε από τους πολέμους και τους κινδύνους και τη διχόνοια, και κάθε μέρα θα γινόμαστε πιο εύποροι, καλλιεργώντας τη γη χωρίς φόβο και πλέοντας τη θάλασσα και ασχολούμενοι με τα άλλα επαγγέλματα που εξ αιτίας του πολέμου έχουν εκλείψει. Και θα δούμε την πόλη να λαμβάνει διπλάσια τα έσοδα απ’ ό,τι τώρα , και να είναι γεμάτη με εμπόρους και ξένους και μετοίκους, από τους οποίους τώρα έχει ερημωθεί. Και το σημαντικότερο· θα έχουμε συμμάχους όλους τους ανθρώπους, όχι με τη βία, αλλά με τη θέλησή τους.